سفارش تبلیغ
صبا ویژن
$$jook$$

اگر یک اصفهانی برایت اس ام اس فرستاد بدون خیلی دوست داره
اگر دو تا اس ام اس فرستاد بدون حتما تب شدید داره
اگر سه تا اس ام اس فرستاد بدون موبایل مال خودش نیست

**********

از بوش می پرسند چرا از ایرانیها بدت میاد میگه: پدر سوخته ها وقتی میچسند میگن بوش اومد

**********

پوتین که از ایران برگشت اسم خودش را به (نعلین) تغییر داد

**********

گفت پنج وارونه چه معنا دارد ؟? خواهر کوچکم این را پرسید? من به او خندیدم? کمی آزرده و حیرت زده گفت? روی دیوار و درختان دیدم? بازهم خندیدم? گفت دیروز خودم دیدم? مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد? آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید? بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم? بعدها وقتی غم? سقف کوتاه دلت را خم کرد? بی گمان می فهمی? پنج وارونه چه معنا دارد

**********

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست………. تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در ان نیست………….. تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم……………. تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست……………… تنهایی را دوست دارم زیرا………………… در کلبه تنهایی ام در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

**********

به مرده میگن چشمات قرمزه. میگه : درد هم می کنه؟!!!

**********

رشتیه وانت میخره پشت وانته مینویسه:رسوای عالم مادر!!!

**********

ترکه میره مشهد میرسه نقاره خونه داد میزنه میگه آقا چند چندن؟؟!!!!

**********

به یه لر میگن زبون لری چه جوریه؟ میگه فارسی بلدی؟ میگه آره. میگه برین توش میشه لری!!!

**********

ترکه میگه عجیبه!
بهش میگن چی عجیبه؟
میگه : ???هزار تا تماشاچی ، ??تا بازیکن ، ? تا داور ، عجیبه
میگن چی عجیبه؟
میگه : ???هزارتا تماشاچی ، ??تا بازیکن ، ?تا داور ، عجیبه
میگن : آخه چیش عجیبه؟
میگه : گنجشک همه رو ول کرده ، اومده رو من ریده

**********

این میدونی چی هست . یه دونش رو بذار تو دستت !

.

.

.

قلوه قلوه قلوه ...

**********

برداشتن قدم های بزرگ در زندگی ...

.

.

.

پاره شدن شلوار را در بر دارد  

 

 

نظر؟؟؟ 

 

 

 

 




  • کلمات کلیدی : جوک و پیامک=اس ام اس=جک خنده دار=اس ام اس عاشقانه
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/6/29ساعت  10:6 صبح  توسط محمد کیانی فرد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    جوک و پیامک سری 2
    طنز
    joooooooooooooooooooook
    مقدمه